Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | A-RAL2 | ||
Čas startu | 12:45:00 | ||
Rychlost | 90 | ||
Imatrikulace | OK RZW 07 | ||
Typ | Tanarg Neo 912/BioniX 15 | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 3400 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 7 / 2 / 0 | 500 |
Vzlet [S / Z / D] | 12:45:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 250 | 250 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 12:52:00 | 12:51:57 | ANO | ANO | GND - 3500 | 512 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 12:55:19 | 12:55:15 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 469 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 13:02:33 | 13:02:31 | ANO | ANO | GND - 3500 | 404 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 13:07:25 | 13:07:16 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 478 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 13:08:54 | 13:08:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 491 | 100 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 13:14:41 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 13:24:08 | 13:24:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 887 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 13:26:53 | 13:26:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 829 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 13:30:18 | 13:30:18 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 688 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 13:35:19 | 13:35:20 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 670 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 13:41:07 | 13:41:01 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 702 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 13:45:32 | 13:45:32 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 508 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 13:48:57 | 13:49:06 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 555 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 13:52:09 | 13:52:09 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 571 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 13:59:29 | 13:59:38 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 507 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 14:02:37 | 14:02:37 | ANO | ANO | GND - 3500 | 502 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 14:06:23 | 14:06:32 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 581 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 14:11:23 | 14:11:26 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 652 | 100 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 14:14:20 | 14:14:23 | ANO | ANO | GND - 3500 | 572 | 100 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |